GİTMENİN MÜBAH OLDUĞU MEVSİMDEYİZ..
Gitmek acıdır bence kimse gitmemeli kimseden hiçbiryerden lakin an gelir gitmek gerekir ansızın her yerden.. Sonra neresi gurbet neresi Sıla karışır birbirine lakin herşeye rağmen gitmeli bazen..
Şimdi memleketine sonbahar mahrurluğu çökmüş sen uzaktan seyrediyorsun öyle mi !!??
Bir sabah ansızın topla bavulunu Düş yollara hesapsız kitapsız ardına bakmadan kaç git bu koca şehirden. Sen buralara ait değilsin buralarda yok olursun kalbin ruhun aklın yara alır bu kurtlar Sofrasında halbuki sen yaylaların dağların insanısın ne işin olur bu beton yığını şehirde..
Hadi kalk korkma topla herşeyini gidelim, yada hiçbirşey alma dağlarda birşey gerekmez Yüreğini getirsen yeter...
Şimdi sonbaharın binbir rengi düşmüştür o canım köy yollarına her yerde renk cümbüşü varken sen hala bu ruhsuz Şehirde kalmakta ısrarcısın ya bişey demiyorum artık sana...
Senin mevsimin sonbaharda o dağlarda olmayacaksan sen sen olmaktan çıkacaksın unutmaa..


